Opinie użytkowników Triphali

Adrianna Bogucka 53 lata, księgowa


Przez pięć ostatnich lat cierpiałam na zaparcia i zespół jelita drażliwego. Pamiętam okresy, kiedy męczyły mnie one nawet przez dwa tygodnie bez przerwy. Może to się wydawać dziwne, ale brzuszny dyskomfort i pęcznienie brzucha, jakie występowało po każdym jedzeniu, traktowałam jako coś naturalnego. Do tego dochodziło jeszcze poczucie stałego osłabienia i zmęczenia. Większość czasu czułam się zupełnie wyczerpana. Wiedziałam, że to biegunki osłabiają mnie fizycznie i psychicznie. Musiałam się zmuszać, aby cokolwiek zrobić. Stan taki występował niekiedy nawet od samego rana.

Ponadto odczuwałam różne inne uciążliwe objawy, takie jak: poczucie napompowania brzucha, gdy tylko coś zjadłam, silne kurcze żołądka połączone z bólem brzucha, biegunki, niekiedy na przemian z zaparciami, zaparcia (zazwyczaj pojawiały się po określonych pokarmach), pieczenie w przewodzie pokarmowym. W okresie kilku lat objawy stawały się coraz bardziej nasilone. A co gorsza pojawiały się coraz częściej i trwały coraz dłużej. W tym czasie leczono mnie wieloma antybiotykami, gdyż podejrzewano zapalenia dróg moczowych. Niestety po antybiotykach moje dolegliwości się nasilały, a nie następowała żadna poprawa. Szczególnie nasilały się biegunki. W tym okresie poważnie byłam zaniepokojona swym stanem. W tym czasie leczyłam się u czterech lekarzy, którzy przeprowadzili u mnie szereg badań. Leżałam nawet dwa miesiące w szpitalu, gdzie zdiagnozowano przewlekły zespół jelita drażliwego. Po bezskutecznym pobycie w szpitalu zaczęłam szukać jakichś naturalnych metod ziołowych. Próbowałam różnych preparatów i w końcu lekarz polecił mi Triphalę. Byłam zdumiona rezultatami, aż się bałam, że to tylko sen. Na początku minął brzuszny dyskomfort i pęcznienie brzucha, jakie występowało po każdym jedzeniu. Potem minęły bóle brzucha, zaparcia i biegunki. Odzyskałam spokój ducha. Zapomniałam, co to wieczne przesiadywanie w łazience. I tak jest już nieprzerwanie od roku. Triphala sprawdziła się najlepiej.

Andrzej Król 38 lat, piekarz


Pierwszy epizod z przykrym doświadczeniem choroby zwanej zespołem jelita drażliwego miałem dwa lata temu. Ból pojawił się w czasie jazdy do pracy autobusem. Kiedy przyjechałem do pracy, miałem silną biegunkę i niestety pobrudziłem sobie ubranie. Oczywiście bardzo się tym wystraszyłem. Po tym fakcie dowiedziałem się od lekarza, że cierpię na poważną chorobę. Prawie zawsze przebiegało to u mnie w ten sposób, że niespodziewanie pojawiały się biegunki. Czasami nawet już pół godziny po posiłku. Byłem zrozpaczony, żona uspokajała mnie i na własną rękę szukała jakichś metod walki z tą chorobą, gdyż dostępne leki apteczne nie pomagały. Męczące biegunki przytrafiały mi się wszędzie i zawsze w najmniej oczekiwanych momentach.

Od tego czasu, zawsze kiedy wychodziłem, zabierałem ze sobą zapasową bieliznę, mydełka i woreczek na zabrudzone rzeczy. Do samochodu zawsze zabierałem plastikową podkładkę, na której siadałem. Nigdy nie jadłem przed wyruszeniem gdziekolwiek. I zawsze ze strachem oczekiwałem burczenia w brzuchu, które zwiastowało, iż zbliża się niebezpieczny moment. Raz złapało mnie to w korku na ulicy i to był chyba najgorszy czas w moim życiu. Po długich poszukiwaniach internetowych żona wreszcie znalazła… Triphalę… jakoś trudno mi było uwierzyć, że ten preparat pomoże. I stało się… Po czterech tygodniach stosowania biegunki miałem znacznie, rzadziej a po trzech miesiącach zapomniałem co to są biegunki i bóle brzucha… a to wszystko zawdzięczam Mojej Kochanej żonie, która z uporem poszukiwała lekarstwa na moją chorobę no i oczywiście Triphali, którą gorąco polecam.

Wacław Antosik 33 lata, bibliotekarz


Moje problemy z bólami brzucha rozpoczęły się już, gdy miałem 20 lat. Bolesne skurcze jelit pojawiały się po każdym posiłku. Zaraz po zjedzeniu musiałem biec z powodu biegunki do toalety, a niekiedy, niestety, zdarzało mi się nawet pobrudzić bieliznę. Przeszedłem szereg badań i nic nie wykryto. Przez lata lekarze twierdzili, że ta choroba tkwi w mojej głowie. Dopiero pięć lat temu po miesięcznym pobycie w szpitalu rozpoznano zespół jelita drażliwego. Później miewałem dni lepsze i gorsze. 

Od wielu lat, gdy miałem gdzieś wyjść z przyjaciółmi wieczorem, musiałem zakładać pampersy, aby nie narazić się na kompromitację. Moje życie było udręką. Wiecznie bałem się, że kiedyś ktoś może zauważyć pieluchę i wtedy zapadnę się pod ziemię ze wstydu. Jednak wszystko skończyło się, gdy zacząłem stosować Triphalę, którą polecił mi kolega. Już po miesiącu stosowania nie musiałem chodzić w pampersie. Jestem zachwycony tym preparatem, sam nie mogę w to uwierzyć. Na początku biegunki zamieniły się w luźne stolce a następnie w ogóle ustąpiły a w raz z nimi bóle jelit. Dziś już wiem, ze gdyby nie Triphala to już wiecznie musiałbym nosić pampersy.

Komentarze

» Zamów Triphale » Stosuj » Zdrowiej »
Zweryfikowane sklepy z oryginalną Triphalą

Najpopularniejsze artykuły na Triphala-Ayurveda.blogspot.com

Triphala. Wskazania, przeciwwskazania i skutki stosowania

Skład Triphali



DOŁĄCZ DO NAS ↓